BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Tahoma App IOS optie "ingelogd blijven" telkens weer ontvinkt?

Sinds geruime tijd verdwijnt regelmatig de vink van de optie "ingelogd blijven" in de IOS (12,2) Tahoma App versie 3.13.0. Daardoor is inloggen omslachtiger en duurt ongemakkelijk lang om bv alarm aan/uit te zetten. Werkte pakweg 2 maand geleden veel vlotter.

jozef L.
jozef L.

jozef L.

Niveau
0
15 / 100
punten

Antwoorden

Martin
Martin

Martin

Niveau
1
289 / 750
punten

Hoi Jozef,

Ik heb dit probleem ook zowel bij de iPhone app als bij de iPad app.

Inderdaad super irritant.

Erik D.
Erik D.

Erik D.

Niveau
0
33 / 100
punten

Hier van hetzelfde. Het heeft vroeger nochthans gewerkt. Waarschijnlijk meegekomen met één van de laatste updates.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.