BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Inloggen Tahoma box

Sinds de laatste update moet ik telkens 2x inloggen vooraleer ik toegang krijg tot mijn Tahoma box. Voor de update kreeg ik het scherm in bijlage niet te zien.

Erik D.
Erik D.

Erik D.

Niveau
0
2 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

via welke site probeer je in te loggen? Het snelste is via https://www.tahomalink.com 

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.