BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Connexoon na update problemen?

Gisteren 19-03-2019 is er een update geweest sedert deze update werkt de app niet meer

RMF
RMF

RMF

Niveau
0
11 / 100
punten

Antwoorden

RMF
RMF

RMF

Niveau
0
11 / 100
punten

Contact gehad met support medewerkers. Buiten het opnieuw opstarten van de Connexoon (stekker eruit en weer erin) Kan het noodzakelijk zijn dat men de App verwijderd en opnieuw installeert.
Mijn probleem was daarmee opgelost.
Wel heb ik een probleem met de €1,30 die men rekent voor de steun van de support medewerkers terwijl men niets kan doen aan het probleem wat Somfy door de update zelf heeft veroorzaakt.
Er zijn ook problemen met het contact formulier dit komt niet na het klikken op de knop.
Ook zijn er problemen met pdf documenten die na ze te hebben gedownload niet openen.

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Klopt, er was helaas een server probleem tussen 07:00 en 10:00 vandaag. Sindsdien werkt alles weer OK.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.