BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Hoe krijg ik de 'slimme activeringsfunctie' werkend van de Somfy Outdoor IP Camera

Onze Somfy Outdoor IP Camera in combinatie met de Somfy Protect App voor Android telefoons werkt goed en het WiFi signaal is prima.

Alleen krijgen wij het niet voor elkaar om de 'slimme activeringsfunctie' werkend te krijgen. Wat we ook instellen in de Android App; de camera schakelt niet automatisch in of uit bij vertrek/thuiskomst.

Wie weet raad?

Dit is de beschrijving op de Somfy Shop pagina:
"De camera beschikt bovendien over een slimme activeringsfunctie. Als je thuiskomt, word je herkend en schakelt het systeem zichzelf uit. Ga je de deur weer uit, dan krijg je via de app op je smartphone een herinnering om de camera weer te activeren. Wel zo makkelijk."

AvdV
AvdV

AvdV

Niveau
0
3 / 100
punten

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.