BELANGRIJKE INFORMATIE :


Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Tahoma app werkt niet meer op iPhone en iPad sinds de laatste update. Opent en sluit dan onmiddellijk. Hoe komt dit?

Ik heb dit probleem op iPad pro, iPhone xs en iPhone 6.

Ik heb net gemerkt dat dit zich voordoet als ik de app wil openen terwijl er een melding van mijn alarm actief is. Als ik dit alarm bevestig via de webpagina kan ik nadien de app wel openen.

Davy R.
Davy R.

Davy R.

Niveau
0
24 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4877 / 5000
punten
Team

Vreemd. Heb je al de App verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Davy R.
Davy R.

Davy R.

Niveau
0
24 / 100
punten

Al verschillende keren op zowel iPad als iPhone.

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4877 / 5000
punten
Team

OK, vervelend. We hebben het doorgegeven aan de App ontwikkelaars.

Davy R.
Davy R.

Davy R.

Niveau
0
24 / 100
punten

Dit lijkt opgelost.

┬ę Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.