BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Foutmelding "Het apparaat bevindt zich buiten het draadloze bereik"

Na een update van mijn connexoon geeft een van de 2 rolluiken een foutmelding. Het rolluik kan ik nog steeds bedienen via de app en met de afstandsbediening. Wanneer beiden rolluiken gesloten zijn geeft de app dit niet goed aan.
Bij het andere rolluik werkt alles prima

Theo V.
Theo V.

Theo V.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

We nemen via privé bericht even contact op om meer gegevens over je Connexoon te krijgen.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.