BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

reageren op die update van 4 december is niet mogelijk?

Er staat dat er 4 december AUTOMATISCH geupdated wordt. Dat is niet waar. Bij de update van oktober jl is ingevoerd dat je zelf het tijdstip van updaten bepaalt. Dus de tekst in de mail en in dit forum had moeten zijn dat iedereen even moet inloggen en dan de update uitvoeren. Domme fout dus.

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Je hebt helemaal gelijk, onze excuses, het bericht is onduidelijk geformuleerd.
We zullen het in volgende berichten verbeteren.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.