BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Tahoma update 4/12/2018 gereed?

Is deze update volledig afgerond? Mijn box heeft in ieder geval de update ontvangen, maar alle z-wave apparaten reageren nu met een zeer irritante vertraging.

Willem K.
Willem K.

Willem K.

Niveau
0
27 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

De update van de server is voltooid. Een vertraging van de z-wave producten is niet de bedoeling. We nemen via privé bericht contact op voor wat meer gegevens.

Willem K.
Willem K.

Willem K.

Niveau
0
27 / 100
punten

Vertraging is (nagenoeg) opgelost met een Tahoma box V2, dat is fijn. Helaas nu/nog wel een aantal niet werkende z-wave modules die voorheen juist functioneerden. Ik hoop dat deze spoedig weer functioneren.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.