BELANGRIJKE INFORMATIE :

TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Kan Altus RTS motor niet koppelen aan Telis 1

Ik heb 12 Altus RTS motoren die ik werkend heb gekregen op Tahoma Box. 10 motoren kan ik ook bedienen met de Telis 1. De 2 andere moteren werken dus wel met Tahoma app maar niet met Telis 1. Ik heb de reset uitgevoerd (3sec uit, 8 sec aan, 3 sec uit en daarna weer aanzetten), rolgordijn gaat wel kort op en neer maar ik kan met de Telis 1 geen contact krijgen.

Walter V.
Walter V.

Walter V.

Niveau
0
0 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Kan je alle motoren van de spanning halen svp. Op de betreffende motor een dubbele spannings onderbreking, druk vervolgens op programmeer toets totdat de motor 1x op/neer gaat.

Lukt het niet met de gebruikte zender, dan een andere proberen.

Bij twijfel, neem svp contact op met de dealer.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.