BELANGRIJKE INFORMATIE :


Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Resetten Somfy Home Alarm

In mijn vorige huis (de dag voordat ik ging verhuizen) stond het alarm aan. KPN was zo vriendelijk om één dag te vroeg mijn lijn te deactiveren. Als gevolg daarvan kon ik alarm niet meer uitzetten.
Nu wil ik het alarm op mijn nieuwe adres wil aansluiten lukt dat niet. Bij alles wat ik wil doen krijg ik de melding dat het alarm nog actief is. Kan de Link ook niet op nieuw WIFI-netwerk aansluiten. Dus mijn vraag is: hoe kan ik het alarm nu nog uitzetten en wellicht resetten?

Vincent M.
Vincent M.

Vincent M.

Niveau
0
3 / 100
punten

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.