BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Regelmatig heeft mijn Tahomabox geen verbinding met internet. Ik moet dan telkens resetten. Oplossing?

Ook rechtstreeks aangeloten op modem geen verbinding

Carlo V.
Carlo V.

Carlo V.

Niveau
0
23 / 100
punten

Antwoorden

Carlo V.
Carlo V.

Carlo V.

Niveau
0
23 / 100
punten

Heeft (n)iemand dit probleem?
@Somfy: ook via jullie helpdesk krijg ik geen oplossing aangereikt.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.