BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Hoe kom ik meer te weten over de besturing van mijn Somfy producten?

Ik heb een nieuw huis gekocht met daarin Somfy rolluiken en zonnewering. Ik vind alleen de besturing niet handig en wil andere/meer bedieningsmogelijkheden bekijken.

Hiervoor moet ik weten:

• welke producten heb ik nu eigenlijk?
  • welke mogelijkheden zijn er?

Ik heb hiervoor 3 verschillende Somfy dealers in de buurt gemaild, maar zij zijn niet bereid om advies te geven.

Pim
Pim

Pim

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3794 / 5000
punten
Team

Op onze website is veel informatie beschikbaar over onze producten, zie bijvoorbeeld:

Wat betreft je vragen - dit hangt ervan af hoe de producten nu bediend worden - via een schakelaar aan de muur of via een afstandsbediening?

Vervolgens zijn er verschillende opties:

• bediening via app (een app alleen voor je rolluiken en zonwering)
  • bediening via app (een app waarmee je meerdere producten in huis kunt bedienen)
  • bediening via tijdsklok
  • bediening via sensoren (wind, zon, etc)
  • bediening via draadloze wandzender (eenvoudig overal te plaatsen)
  • bediening via bedrade schakelaar
  • bediening via stem (via google home, amazon alexa, binnenkort Apple HomeKit)
  • bediening via andere smart home systemen

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.