BELANGRIJKE INFORMATIE :

Er is momenteel een storing tussen TaHoma/Connexoon en IFTTT.

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Onbeantwoorde vraag

Hoe zet ik notificaties uit?

Ik laat mijn Somfy 's nacht automatisch aan gaan en 's ochtends weer uit. Ik krijg hiervan iedere ochtend twee notificaties van in het berichtencentrum van mijn telefoon: 'Somfy is geactiveerd' en 'Somfy is gedeactiveerd'. Ook in de Somfy app zie ik dan een rood notificatie icoontje met een nummer, dat iedere dag verder oploopt, net als een heleboel ongelezen e-mails. Als ik de app open kan ik de notificaties nergens lezen maar het rode cijfer verdwijnt wel. Ik wil deze notificaties niet iedere keer ontvangen (ik heb dit voor mijn mail app bijv. ook uitgezet) maar ik kan het nergens uitzetten in de Somfy app. Ik heb een iphone 5s. Help :(.

Carlot V.
Carlot V.

Carlot V.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3629 / 5000
punten
Team

Ik neem aan dat je de Somfy Protect app gebruikt. Het is niet mogelijk de notificaties van de Somfy Protect app uit te zetten. Je zou de notificaties wel uit kunnen zetten in je iPhone maar dit is een algemene instelling waar je dan ook geen melding ontvangt wanneer je alarm af gaat.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.