BELANGRIJKE INFORMATIE :

Er is momenteel een storing op TaHoma/Connexoon. Inloggen is momenteel niet mogelijk

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Onbeantwoorde vraag

De Connexxoon app regelt de tijden niet goed bij timer. Hoe kan het dat er soms wel een kwartier verschil tussen zit?

Ik heb de Connexxoon Window app en heb daar bij Timer ingesteld dat mijn rolluiken savonds op 22.00 uur dicht moeten gaan en smorgens om 6.35 weer open. Maar nu gaan de rolluiken soms om 21.55 uur dicht en andere keer weer 22.05 (bijv.) en vanmorgen gingen ze al om 6.20 uur omhoog! Ik heb op de app gecontroleerd of de gps (lengte/breedtegraad) goed staat en dat is het geval. Waarom gaan de rolluiken niet gewoon op exact het ingestelde tijdstip omlaag en omhoog??

Werner
Werner

Werner

Niveau
0
62 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3176 / 5000
punten
Team

We zullen via een privé bericht contact opnemen om meer gegevens over je Connexoon te krijgen zodat we in het systeem kunnen kijken wat er mis gaat.

Werner
Werner

Werner

Niveau
0
62 / 100
punten

Ik wacht het af, hoop dat jullie zien waar het fout gaat. Want dit is niet handig (geen zin om 20 minuten te vroeg wakker te worden van de rolluiken).

Werner
Werner

Werner

Niveau
0
62 / 100
punten

Ik denk dat jullie wat hebben aangepast? Het werkt nu in elk geval helemaal goed! Tot op de minuut.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.