BELANGRIJKE INFORMATIE :

Dinsdag 16 oktober zal een TaHoma update plaatsvinden.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Rolluiken op zonnestand (kierstand) zetten?

Ik ben voor mijn rolluiken overgestapt van RTS motoren naar IO met Tahoma box. Als ik de luiken op de zon programmeer, dan gaan ze helemaal dicht. Kan ik via de Tahoma box de luiken ook op de kierstand programmeren (zoals automatisch (bedraad) ging bij de RTS motoren)? Het wordt bij zon buiten nu wel erg donker in de kamer!

Ria S.
Ria S.

Ria S.

Niveau
0
3 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3762 / 5000
punten
Team

Wanneer je in TaHoma het rolluik helemaal naar beneden stuurt is een horizontaal streepje zichtbaar. Bij de kierstand is dit streepje niet zichtbaar. Zie afbeelding:

Een alternatieve methode is om de rolluiken met een afstandsbediening in de gewenste stand te zetten en deze vervolgens in TaHoma in deze stand in een scenario te bewaren.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.