BELANGRIJKE INFORMATIE :

Er is momenteel een storing op TaHoma/Connexoon. Inloggen is momenteel niet mogelijk

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Onbeantwoorde vraag

Kan je een smoove gebruiken als groepsbediening?

Ik heb 5 rolluiken die ik bedien met de 5 kanalen van de Situo 5. Nu wil ik de smoove gaan gebruiken om 3 rolluiken aan de voorzijde van mijn huis in 1 keer te bedienen. Is dit mogelijk? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om bijv. kanaal 3 van de situo te koppelen aan de smoove. Dit probeer ik nu te doen d.m.v de prog-toets in te drukken van de Situo 5 (staat op kanaal 3) en als het juiste rolluik reageer, daarna op de prog-toets te drukken van de smoove. Ik blijf nu constant een rode led houden op de smoove en de rolluik reageert niet. op de Situo 5 blijft het wel gewoon werken.

Graag hoor ik van iemand of dit zo kan werken en hoe ik het aan de praat kan krijgen.

Groeten,
Robert Fonteyne

robert F.
robert F.

robert F.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3176 / 5000
punten
Team

De Situo 5 is een afstandsbediening met de io draadloze techniek.

Je geeft aan dat er een rood lampje gaat branden op de Smoove - dit laat ons zien dat de Smoove de RTS draadloze techniek gebruikt (je kunt dit herkennen door een sticker met RTS op de achterkant). Het zou wel werken met een Smoove die de io techniek gebruikt.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.