BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorde vraag

Ik wil mijn TaHoma doorverkopen, en nu?

Ik wil mijn TaHoma doorverkopen, en nu?

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Wij adviseren u om alle producten uit de TaHoma te verwijderen voordat u deze overhandigt en de persoonlijke gegevens te wijzigen voor de nieuwe eigenaar. 

Als alternatief kan Somfy de TaHoma voor u resetten, neem hiervoor contact op met klantenservice.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (2)

Ja (1)

33%

33% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.