BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorde vraag

Ik ben mijn TaHoma wachtwoord vergeten, en nu?

Ik ben mijn TaHoma wachtwoord vergeten, en nu?
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Ga naar de website www.somfy.nl Kies rechtsbovenin ‘Mijn account’ en ‘uw wachtwoord vergeten?’ Vul nu het e-mail adres in waarmee u inlogt en druk op ‘verzenden’ U ontvangt een e-mail met bevestigingslink, klik op deze link om uw nieuwe wachtwoord aan te kunnen maken.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (0)

Ja (0)

0% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.