BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorde vraag

Wanneer ik mijn alarm Protexiom inschakel, gaat het automatisch af.

Wanneer ik mijn alarm Protexiom inschakel, gaat het automatisch af.
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Dit probleem wordt veroorzaakt door de zelfbescherming.Ga in de geschiedenis (menu 6 van het LCD-bedieningspaneel) na welk element het alarm doet afgaan. Schrijf het nummer van het element op (6 cijfers). Ga naar de elementenlijst (menu 5 van het LCD-bedieningspaneel) en kijk aan de hand van het zescijferige nummer van welk element de storing afkomstig is. Controleer de positie van het betreffende element. Als het element met de storing een sirene of seintoestel is, mag u niet vergeten de externe zelfbescherming te controleren (aan de achterkant van het element). Als de storing van een openingsdetector komt, moet u controleren of deze niet tegen het raam- of deurkozijn wrijft.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (0)

Ja (0)

0% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.