BELANGRIJKE INFORMATIE :

Er is momenteel een storing op TaHoma/Connexoon. Inloggen is momenteel niet mogelijk

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Beantwoorde vraag

Ik moet de batterijen van mijn externe bewegings melder voor kleine huisdieren regelmatig vervangen.

Ik moet de batterijen van mijn externe bewegings melder voor kleine huisdieren regelmatig vervangen.
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
2
1797 / 2000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
2
1797 / 2000
punten
Team
Deze twee detectoren hebben een testmodus. In die modus gaat er een led branden telkens als een beweging of dier gedetecteerd wordt. Daardoor geraken de batterijen snel leeg. Doe het volgende om de modus uit te schakelen: - Voor een externe bewegingssensor: zet de DIP-switch 1 op OFF. - Voor een bewegingssensor voor kleine dieren: zet klem 3 (TEST) op OFF (op eenzelfde pin). - Zet voor de dierensensor ook klem 1 op OFF, anders gaat er ook een led branden bij elke detectie, ongeacht de staat van het alarm.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (0)

Ja (0)

0% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.