BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

ROLLUIKEN

Uitgelichte vragen

FAQ

• niet alle gebruikers gelijk ?

ik heb mijn kinderen en vrouw toegevoegd als gebruikers, maar kan ze niet allemaal toevoegen aan de juiste gemeenschap ( vrouw wel, maar zoon en dochter niet ). wat is de...
    Jan J.
    Jan J.

Jan J.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Waarom kan er vanuit Tahoma geen My functie worden gekozen

Waarom is het niet mogelijk om vanuit de Tahoma app de My functie te selecteren als ik het knikarmscherm wil bedienen? Ik kan alleen een beetje gokken wat de positie is. Ik...
    Rich B.
    Rich B.

Rich B.

Niveau
    0
    2 / 100
    punten
  • Waarom kan de Tilt 50 alleen vanuit de gesloten functie opgeroepen worden?

Als ik vanuit de Tahoma app de Tilt 50 automatisch de My functie wil laten aansturen dan gaat dat alleen als de Luxaflex gesloten is. Het werkt niet als de luxaflex helemaal...
    Rich B.
    Rich B.

Rich B.

Niveau
    0
    2 / 100
    punten
  • Wat zit er in TaHoma update v2.11 van 16 oktober 2018?

Wat zit er in TaHoma update v2.11 van 16 oktober 2018?
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Morgen, dinsdag 16 oktober, zal een software-update beschikbaar zijn voor je Somfy TaHoma. Tussen 10:00 en 11:00 zal je geen aanpassingen kunnen maken. Toepassingen in je huis...
  • Komt er een koppeling met Denon HEOS?

Komt er een koppeling voor Denon HEOS zoals deze er nu ook is voor Sonos?
    Guido B.
    Guido B.

Guido B.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Er zijn momenteel geen plannen voor een samenwerking met Denon HEOS. Een alternatieve oplossing zou zijn dat dat Denon een samenwerking aangaat met een compatibele smart home...

Uitgelichte vragen

Laatst beantwoorde vragen

• Hoe kies ik de juiste motor voor mijn rolluik ?

Hoe kies ik de juiste motor voor mijn rolluik ?
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Er is voor elke situatie een specifieke motor beschikbaar. De motor wordt ingebouwd in de oprolbuis van het zonnescherm of rolluik. Afhankelijk van de afmeting van het rolluik...
  • Kan ik meerdere rolluiken bedienen met eenzelfde afstandsbediening?

Kan ik meerdere rolluiken bedienen met eenzelfde afstandsbediening?
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Ja, met een bijkomende afstandsbediening kunt u uw gemotoriseerde rolluiken tegelijkertijd bedienen. U moet daarvoor de rolluiken programmeren in de nieuwe afstandsbediening...
  • Waar vind ik een motor voor rolluiken?

Waar vind ik een motor voor rolluiken?
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Somfy is fabrikant van motoren en automatismen voor woningafsluiting. Wij verkopen motoren niet direct aan particulieren. Neem contact op met een Somfy dealer.

Help de community

• Nina & Connexoon koppelen aan smoove?

Ik heb 2 nieuwe rolluiken gekocht (IO) en hiervoor 2 losse IO handzenders gekocht (Smoove IO). Daarnaast heb ik een connexoon en een NINA afstandsbediening. Ik krijg mijn...
    Jens
    Jens

Jens

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Nina Timer IO koppelen

Hoe koppel ik de Nina Timer IO aan de TaHoma box? In de IO tab van de installation tab komt dit type remote niet voor.
    Eddict
    Eddict

Eddict

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Uitvoeren actie voor zonsondergang

Ik heb elektrisch bedienbare Velux ramen en bijbehorende elektrisch bedienbare rolluiken die ik beide met mijn Tahoma box kan aansturen. Ik heb 't momenteel zo ingesteld dat...
    Martin S.
    Martin S.

Martin S.

Niveau
    0
    2 / 100
    punten
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Wat je wilt is niet helemaal mogelijk. Er zijn 2 opties die dichtbij komen van wat je wilt: 1) plaats een openingsmelder op het Velux raam. Maak vervolgens een Smart programma...
  • somfy rts connexxoon werkt niet

ik volg alle stappen van de instructies. Connexxoon is aangemeld, actief. Ik open app, pak een handzender, klik op de programmeer knop, klik op 'add window shutter' , krijg...
    anthony W.
    anthony W.

anthony W.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Wij nemen via een privé bericht contact op om meer gegevens van je Connexoon te achterhalen zodat we dit kunnen oplossen.
  • Tijden timer niet correct ?

Ik heb de Connexxoon Window app in Android 8.0 en heb daar bij Timer ingesteld dat mijn rolluiken om 8 uur automatisch open gaan. Maar nu gaan de rolluiken soms een kwartier...
    JW N.
    JW N.

JW N.

Niveau
    0
    21 / 100
    punten
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    We zullen via privé bericht contact opnemen om meer gegevens te ontvangen zodat we beter kunnen uitzoeken wat er mis gaat.

FAQ

• niet alle gebruikers gelijk ?

ik heb mijn kinderen en vrouw toegevoegd als gebruikers, maar kan ze niet allemaal toevoegen aan de juiste gemeenschap ( vrouw wel, maar zoon en dochter niet ). wat is de...
    Jan J.
    Jan J.

Jan J.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Waarom kan er vanuit Tahoma geen My functie worden gekozen

Waarom is het niet mogelijk om vanuit de Tahoma app de My functie te selecteren als ik het knikarmscherm wil bedienen? Ik kan alleen een beetje gokken wat de positie is. Ik...
    Rich B.
    Rich B.

Rich B.

Niveau
    0
    2 / 100
    punten
  • Waarom kan de Tilt 50 alleen vanuit de gesloten functie opgeroepen worden?

Als ik vanuit de Tahoma app de Tilt 50 automatisch de My functie wil laten aansturen dan gaat dat alleen als de Luxaflex gesloten is. Het werkt niet als de luxaflex helemaal...
    Rich B.
    Rich B.

Rich B.

Niveau
    0
    2 / 100
    punten
  • Wat zit er in TaHoma update v2.11 van 16 oktober 2018?

Wat zit er in TaHoma update v2.11 van 16 oktober 2018?
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Morgen, dinsdag 16 oktober, zal een software-update beschikbaar zijn voor je Somfy TaHoma. Tussen 10:00 en 11:00 zal je geen aanpassingen kunnen maken. Toepassingen in je huis...
  • Komt er een koppeling met Denon HEOS?

Komt er een koppeling voor Denon HEOS zoals deze er nu ook is voor Sonos?
    Guido B.
    Guido B.

Guido B.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3794 / 5000
    punten
    Team
    Er zijn momenteel geen plannen voor een samenwerking met Denon HEOS. Een alternatieve oplossing zou zijn dat dat Denon een samenwerking aangaat met een compatibele smart home...
Connexoon io.jpg
Banner_ 968x1382.jpg

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.