BELANGRIJKE INFORMATIE :

Er is momenteel een storing op TaHoma/Connexoon. Inloggen is momenteel niet mogelijk

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Beveiliging

Uitgelichte vragen

• Hoe kan ik de Somfy Security Camera installeren?

Hoe kan ik de Somfy Security Camera installeren?
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3176 / 5000
    punten
    Team
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3176 / 5000
    punten
    Team
    Voordat u met de installatie van de camera begint moet u controleren of uw telefoon goed per WiFi verbonden is met de home gateway van uw huis. Procedure Volg de volgende...

FAQ

• Handbediening op twee plekken?

Ik wil een handbediende buitenzonnewering graag vanaf twee plekken kunnen bedienen. Daarvoor kan ik twee handschakelaars parallel zetten. Er is dan een risico dat per ongelijk...
    Wim
    Wim

Wim

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Ik kan geen applet instellen op IFTTT omdat er geen options worden gevonden in de mode sectie.

Als ik een Connexoon actie wil instellen op IFTTT na succesvol de services opgezet te hebben kan ik geen mode selecteren. Het heeft steeds aan 'no options found'. Ik heb de...
    Alexander H.
    Alexander H.

Alexander H.

Niveau
    0
    0 / 100
    punten
  • Rolluik motor maakt alleen klik-klak geluid

Sinds enige tijd gaat mijn rolluik niet meer naar beneden. Het andere rolluik, via de zelfde afstandbediening, werkt nog wel naar behoren. Het enige wat ik hoor is een...
    hans B.
    hans B.

hans B.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Scherm toewijzen aan kanaal op situo 5

Als ik de programmatoets ingedrukt houdt op kanaal 4, gaat er één scherm op de zuidzijde kort heen en weer. Ik zou echter op kanaal 4 één scherm op de westzijde willen hebben...
    Rick
    Rick

Rick

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Zon en windautomaat: bij laagstaande zon gaat het zonnescherm te snel in.

Zon en windautomaat: bij laagstaande zon gaat het zonnescherm te snel in. Op de dag als de zon gaat schijnen of het bewolkt wordt gaat hij op tijd uit en in, alleen aan het...
    Patrick V.
    Patrick V.

Patrick V.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt

Uitgelichte vragen

• Hoe kan ik de Somfy Security Camera installeren?

Hoe kan ik de Somfy Security Camera installeren?
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3176 / 5000
    punten
    Team
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3176 / 5000
    punten
    Team
    Voordat u met de installatie van de camera begint moet u controleren of uw telefoon goed per WiFi verbonden is met de home gateway van uw huis. Procedure Volg de volgende...

Laatst beantwoorde vragen

Help de community

• Hoe kan het dat ik mijn beveiligingscode 2 maal moet in toetsen om deze te beeindigen?

Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik bij het uitschakelen van mijn systeem 2 maals mijn beveilingscode moet in toetsen om het alarm uit te schakelen. Na de eerste keer in toetsen...
    Paul V.
    Paul V.

Paul V.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3176 / 5000
    punten
    Team
    Om te achterhalen over welk Somfy product dit gaat, kunt u een foto maken van het bedieningspaneel van het alarm systeem?
  • Kan de water lekkage sensor zonder beveiligingscentrale aan de TaHoma gekoppeld worden?

Wij hebben een prima beveiligingssysteem maar de water lekkage sensor lijkt wel handig om te hebben in combinatie met onze TaHoma. Vanuit de handleiding van de sensor lijkt het...
    R. S.
    R. S.

R. S.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3176 / 5000
    punten
    Team
    Ja, de water lekkage melder kan direct op de TaHoma aangesloten worden (de handleiding moet nog aangepast worden). Bij water detectie zal kan je een bericht krijgen (e-mail, SMS...
  • myfox FO0311 compatabiliteit somfy accessoires

In het Myfox Instrumentenbord staan diverse accessoires vermeld waarmee kan worden uitgebreid. Een bewegingsmelder, een rookmelder, koolstofmonoxidemelder en inbouwmodule zijn...
    B G.
    B G.

B G.

Niveau
    0
    12 / 100
    punten
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3176 / 5000
    punten
    Team
    Deze accessoires zijn niet te koop via Somfy. Mogelijk zijn er nog enkele winkeliers online te vinden die nog voorraad hiervan hebben.
  • myfox security fO0311 uitbreiden met camera

Ik beschik over een myfox security fO0311 systeem en wil met een camera uitbreiden. Zijn de IP camera's van somfy hier compatible mee en werken ook andere merken IP camera's...
    B G.
    B G.

B G.

Niveau
    0
    12 / 100
    punten
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3176 / 5000
    punten
    Team
    OK, wij hebben de producten in ieder geval niet meer op voorraad. Het is mogelijk dat er nog winkeliers zijn die deze producten nog op voorraad hebben.
  • Storing rookmelder uitzetten?

Een van de rookmelders gaat bij herhaling af, terwijl er geen rook is. Kan ik deze uitzetten vanaf de app, zodat ik niet eerst de trap erbij hoef te halen? De rookmelder is in...
    Ria S.
    Ria S.

Ria S.

Niveau
    0
    3 / 100
    punten
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    3
    3176 / 5000
    punten
    Team
    Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De rookmelder zou het 5 jaar moeten doen. We zullen via een privé bericht contact opnemen om de rookmelder om te ruilen voor een nieuw...

FAQ

• Handbediening op twee plekken?

Ik wil een handbediende buitenzonnewering graag vanaf twee plekken kunnen bedienen. Daarvoor kan ik twee handschakelaars parallel zetten. Er is dan een risico dat per ongelijk...
    Wim
    Wim

Wim

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Ik kan geen applet instellen op IFTTT omdat er geen options worden gevonden in de mode sectie.

Als ik een Connexoon actie wil instellen op IFTTT na succesvol de services opgezet te hebben kan ik geen mode selecteren. Het heeft steeds aan 'no options found'. Ik heb de...
    Alexander H.
    Alexander H.

Alexander H.

Niveau
    0
    0 / 100
    punten
  • Rolluik motor maakt alleen klik-klak geluid

Sinds enige tijd gaat mijn rolluik niet meer naar beneden. Het andere rolluik, via de zelfde afstandbediening, werkt nog wel naar behoren. Het enige wat ik hoor is een...
    hans B.
    hans B.

hans B.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Scherm toewijzen aan kanaal op situo 5

Als ik de programmatoets ingedrukt houdt op kanaal 4, gaat er één scherm op de zuidzijde kort heen en weer. Ik zou echter op kanaal 4 één scherm op de westzijde willen hebben...
    Rick
    Rick

Rick

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Zon en windautomaat: bij laagstaande zon gaat het zonnescherm te snel in.

Zon en windautomaat: bij laagstaande zon gaat het zonnescherm te snel in. Op de dag als de zon gaat schijnen of het bewolkt wordt gaat hij op tijd uit en in, alleen aan het...
    Patrick V.
    Patrick V.

Patrick V.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
Banner_285x273.jpg
Banner_ 968x1382.jpg

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.