INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Privacy shutter indoor camera werkt niet

Ik heb mijn indoor camera zonder problemen geïnstalleerd. Nadat de shutter enkele keren zonder problemen opende en sloot bleef hij plots dicht. Als hij zou moeten openen is er enkel een ‘klik’ hoorbaar maar hij blijft dicht. Herstarten, voeding uit/aan, reset,... helpt allemaal niet. Ik zal waarschijnlijk een nieuw toestel krijgen maar ik zou graag weten of dit een veelvoorkomend probleem is of dat ik gewoon pech heb en te maken heb met een fabricagefout.

Davy R.
Davy R.

Davy R.

Niveau
0
36 / 100
punten

Antwoorden

Hallo daar, ik heb hetzelfde probleem met onze Somfy One bij gebruik met privacy mode: het klepje blijft of hangen of komt er met een noodvaart uitgeschoten, stuitert tegen de andere kant en stopt dan halverwege de cameralens en is op afstand niet weg te krijgen, waardoor geen beeld meer te krijgen is.

Carlo V.
Carlo V.

Carlo V.

Niveau
0
34 / 100
punten

Had ik laatst ook, teruggaan naar waar je hem gekocht hebt

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.