INFORMATIE :

Er is een bug in de huidige Connexoon io app voor iPhones - hierdoor worden namen van motoren niet goed getoond - de originele motor naam is zichtbaar, niet de naam die je zelf hebt ingevuld. Er wordt gewerkt aan een update.

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Connexoon vind niet alle toepassingen (screens)

Afgelopen dagen zijn bij ons 4 rolluiken (op 1 Situo 5 io) geïnstalleerd, en 4 screens (op een andere Situo 5 io) geïnstalleerd.

Via de Connexoon app (Configuratie) en de betreffende afstandsbediening heb ik de vier rolluiken snel toegevoegd (gaf eerst vier keer IO xxxxx met xxxxx een nummer). Eenvoudig een naam gegeven, en verder werkt de bediening nu prima met de app en afstandsbediening.

Nu de screens zijn geïnstalleerd probeer ik deze ook toe te voegen, uiteraard met de eigen afstandsbediening. Dit geeft uiteindelijk maar 1 nieuwe gevonden toepassing (de kleinste screen, met standaard naam SUNILUS io), de andere drie screens worden echter niet gevonden en zijn dus ook niet te bedienen door de app.
Mijn dealer is van erg goede wil maar wist het ook niet (en de expert blijkt helaas nog op vakantie).

Wat ik ondertussen zelf geprobeerd heb is de screens los te koppelen (via stroomonderbreking 2-10-2 sec) en deze dan weer te koppelen aan de afstandsbediening. Dat laatste is uiteindelijk wel weer gelukt … maar de Connexoon app vind de drie andere screens nog steeds niet.

Weet iemand raad?

Ronald
Ronald

Ronald

Niveau
0
3 / 100
punten

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.