INFORMATIE :

Er is een bug in de huidige Connexoon io app voor iPhones - hierdoor worden namen van motoren niet goed getoond - de originele motor naam is zichtbaar, niet de naam die je zelf hebt ingevuld. Er wordt gewerkt aan een update.

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Rts Motor reageert niet goed meer

Wij hebben 7 rolgordijnen met een rts-motor, batterijgedreven en een telis-16
Dat werkte tot voor kort prima, maar een van de motoren reageert niet meer goed. Heb al diverse batterijkokers geprobeerd, die het bij de overige gordijnen wel doen.
Na meerdere resetpogingen ben ik nu zo ver dat de motor wel reageert op de afstandsbediening, maar deze niet opslaat. Ook werkt de motor alleen zo lang ik de knop van de telis ingedrukt heb. Hij stopt zodra ik de knop loslaat en gaat niet automatisch naar een eindstand. Ik heb al wel eindstanden ingesteld.

Wat zie ik over het hoofd, of is er een probleem met de (ontvanger van) de motor?

Elske
Elske

Elske

Niveau
0
3 / 100
punten

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.