INFORMATIE :



Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Connexoon geeft onjuiste geolocatie

Om juist gebruik te maken van IFTTT dient in de Connexoon terrace de juiste geolocatie te staan. Echter... deze staat er niet juist in. Je kunt niet drukken op de locatie knop en de breedtegraad en lengtegraad zijn ook niet aan te passen.

Hoe kan dit aangepast worden?

Daan W.
Daan W.

Daan W.

Niveau
0
45 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Mogelijk heb je locatie voorzieniningen voor de Connexoon app uitgezet in je telefoon.
Als je deze weer aan zet zou het moeten werken.

Overigens worden de locatie gegevens gebruikt voor de volgende doeleinden:
-zons op-/onderdag tijden in timer (Connexoon Window)
-weer informatie

Voor het gebruik van geolocatie in IFTTT gebruikt de IFTTT app je lokatie, niet de Connexoon app.

Daan W.
Daan W.

Daan W.

Niveau
0
45 / 100
punten

Locatie staat aan bij gebruik van de app, maar dat zijn dus de verkeerde gegevens.
Ik geloof niet dat geo locatie van IFTTT gebruikt wordt, aangezien je ook je zonwering wil bedienen als je op een andere locatie bent.

Kortom... om gebruik te maken van goede zonsopgang en ondergang en het juiste weer (bij regen moet het scherm in gaan) dan moet wel de geo locatie van het scherm gebruikt worden.

Hoe pas je die aan?

GERARD E.
GERARD E.

GERARD E.

Niveau
0
12 / 100
punten

Misschien helpt het: bij mij kon ik de oorspronkelijk foutieve locatie bijwerken door op het locatie symbooltje naast de coördinaten te klikken. De app moet dan wel gemachtigd zijn om de locatie te lezen. Wel doen als je op de goede locatie bent ;)

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Er is momenteel een bug in de Connexoon Terrace app waardoor de lokatie gegevens niet ingevuld kunnen worden. Dit zal met de volgende app update verholpen worden.
De verwachting is dat deze binnen 2 weken beschikbaar zal zijn.

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Dit probleem is met de laatste app update verholpen.

Daan W.
Daan W.

Daan W.

Niveau
0
45 / 100
punten

Yes!!! Eindelijk lukt het om de locatie aan te passen!!!! Het heeft lang geduurd, maar nu werkt het.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.