INFORMATIE :

Er is een bug in de huidige Connexoon io app voor iPhones - hierdoor worden namen van motoren niet goed getoond - de originele motor naam is zichtbaar, niet de naam die je zelf hebt ingevuld. Er wordt gewerkt aan een update.

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Kan ik mijn zon/wind sensor koppelen aan conexxoon?

Het is een RTS besturing

John S.
John S.

John S.

Niveau
0
2 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Nee, dat is niet mogelijk met de Connexoon RTS. Hier kunnen geen sensoren aan gekoppeld worden.

Een oplossing zou kunnen zijn de TaHoma aan te schaffen, deze kan RTS motoren aansturen én werken met de Zonsensor io. Het voordeel dat je dan hebt is dat je de zon-waarden eenvoudiger kunt regelen.

Mijn advies is om het te laten zoals het is. Je kunt nu de zonwering met de Connexoon RTS app handmatig of via Timer aansturen. In geval van zon/wind zal de zon/wind sensor de Connexoon over-rulen en direct de zonwering aansturen.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.