INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Honeywell security koppelen met Somfy rolluik

Ik heb in mijn woonhuis Honeywell Evohome Security (incl. zone verwarming met gateway). Nu wil ik dat als ik het alarm inschakel dat het Somfy rolluik automatisch sluit. Het rolluik heeft een Somfy afstandbediening (rts). Kan dit? Is hier een interface voor?

E. K.
E. K.

E. K.

Niveau
0
2 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Er bestaat geen koppeling tussen Evohome Security en Somfy rolluiken.
Er was een koppeling mogelijk tussen Honeywell Evohome Verwarming en Somfy rolluiken (via TaHoma) maar deze koppeling (de Honeywell HGI-80) wordt door Honeywell helaas niet meer gemaakt.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.