INFORMATIE :

Er is een bug in de huidige Connexoon io app voor iPhones - hierdoor worden namen van motoren niet goed getoond - de originele motor naam is zichtbaar, niet de naam die je zelf hebt ingevuld. Er wordt gewerkt aan een update.

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Hekvleugel scheef, slecht voor motor?

Drie maanden geleden is bij mij een toegangspoort geinstalleerd. Sinds eergisteren is de rechter hekvleugel (van binnenuit gezien) uit het lood gaan hangen, hangt een stukje omlaag. Ik heb onmiddellijk de installateur gebeld maar die is met vakantie tot eind augustus en voor die tijd zal er dus echt geen reparatie gedaan gaan worden. Waar ik me zorgen over maak is de motor. Het is een Axiova Multi Pro met Controlbox 3S IO. Kan het kwaad voor de motor om een iets scheve vleugel aan de arm te hebben of is deze sterk genoeg om dat te kunnen tillen? Voor de duidelijkheid: de rechtervleugel gaat niet dagelijks open, de linker wel.

Wilhelmina H.
Wilhelmina H.

Wilhelmina H.

Niveau
0
2 / 100
punten

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.