INFORMATIE :

Er is een bug in de huidige Connexoon io app voor iPhones - hierdoor worden namen van motoren niet goed getoond - de originele motor naam is zichtbaar, niet de naam die je zelf hebt ingevuld. Er wordt gewerkt aan een update.

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Toepassing verwijderd uit Connexoon app. Tijdens opnieuw toevoegen kan Connexoon toepassing niet meer vinden. oplossing?

Situatie:

• 2 rolluiken met oximo io motor.
  • Connexoon voor smartphonebediening

Beide rolluiken had ik toegevoegd aan de Connexoon app. Om een en ander een beetje uit te vogelen had ik 1 van beide rolluiken verwijderd uit de Connexoon app.
Toen ik het verwijderde rolluik opnieuw wilde toevoegen via de Connexoon app -> configuratie -> toevoegen, etc., gaf de Connexoon app aan dat hij geen nieuwe toepassingen had gevonden.
Ook het handmatig toevoegen (via Situo-5 afstandsbediening prog-toets -> prog-toets Connexoon en nogmaals ter bevestiging werkte niet.

Hoe kan dit?

NB. Beide rolluiken zijn afgesteld op een afzonderlijk kanaal op de Situo-5 afstandsbediening.
En bij het handmatig toevoegen bevestigde het rolluik wel dat hij goed was toegevoegd door 3x heen en weer te bewegen. (ondanks dat alles is ie niet terug te vinden in de app bij mijn toepassingen..

Help!

Aron M.
Aron M.

Aron M.

Niveau
0
2 / 100
punten

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.