INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Hoe ontkoppel ik een Connexoon IO van mijn account tbv verkoop ?

Als ik mijn Connexoon IO wil verkopen dan zal de volgende eigenaar de melding 'PIN is al geregistreerd' krijgen wanneer hij een account aanmaakt en daar de nieuwe(mijn oude) Connexoon IO wil registreren.

Hoe moet ik bij mijn account aangeven dat deze Connexoon niet meer aan mij toebehoord oftewel ontkoppelen van mijn account ?

Ik stel deze vraag voor een ander, die heeft mij een Connexoon IO verkocht maar komt er zelf niet uit om deze te ontkoppelen van zijn account.

Michael R.
Michael R.

Michael R.

Niveau
0
12 / 100
punten

Antwoorden

Michael R.
Michael R.

Michael R.

Niveau
0
12 / 100
punten

Ik zal hem dan maar zelf beantwoorden, kennelijk wordt dit forum niet vanuit Somfy gemonitord.

Ik heb zelf maar gebeld met Somfy NL. Dit is niet mogelijk voor een eindgebruiker. Alleen Somfy zelf kan het account loskoppelen van een unit. Ook de eerstelijns helpdesk kan dit niet. Alles wordt opgeschreven en doorgestuurd naar een helpdesk met meer macht.
Dit is wel sterk staaltje van achterlopen hoor....
Naast de door-mail actie kwam er van de helpdesk het antwoord om te vragen aan de vorige eigenaar om het email adres oom te zetten. Nadat ik wees op het feit dat deze man er twee heeft en zo de controle kwijt raakt over zijn andere unit bleek inderdaad dat dit niet mogelijk is zonder tussenkomst van een hogere macht.

Hier is ook gelijk maar een klacht van gemaakt. Immers je kan je huis niet verkopen met controllers erin....

Justin V.
Justin V.

Justin V.

Niveau
0
15 / 100
punten

Thanks voor je moeite om dit hier te posten, ik heb zojuist een connexoon overgenomen maar kan deze niet gebruiken aangezien deze PIN al in gebruik is.
Wel balen dat ik daar om 17.10 achterkom en Somfy tot 17.00 werkt.

┬ę Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.