INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Philips hue nieuwe lampen worden niet toe gevoegd in de tahoma box.

De nieuwe impress lampen van Philips komen wel netjes in de Philips hue app. En dan ga ik naar configuratie van de tahoma box, dan naar Philips hue Dan toevoegen en dan krijg je deze melding. Zie film
Heb ook al de bridge weg gegooid en weer op nieuw op gehaald maar heeft geen zin.

Robin
Robin

Robin

Niveau
0
35 / 100
punten

Antwoorden

Robin
Robin

Robin

Niveau
0
35 / 100
punten

nu een maand later nog geen reactie ook niet van somfy, toch blijft het probleem onopgelost en werken de nieuwe lampen niet met de tahoma box.

moet hier een update voorkomen ofzo?
is er een andere reden?

snap eigenlijk niet dat somfy zo omgaat met problemen, als men het niet weet reageer dan minstens met een reactie van "dit is een nieuw probleem voor ons en is ons niet bekent we gaan het uitzoeken en u hoort nog van ons".

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Het kan soms enige tijd duren voordat nieuwe modellen Philips Hue lampen kunnen worden toegevoegd aan TaHoma. Er is helaas nog geen timing bekend wanneer de Impress lampen beschikbaar zullen zijn in TaHoma.

Robin
Robin

Robin

Niveau
0
35 / 100
punten

Oké bedankt voor het antwoord wachten we het even af.
PS vanmorgen 5:45 gingen zonder dat iemand wat deed, iedereen lag nog te slapen.
Alle rolluiken open.
In dashboard gekeken van de tahoma staat dat het scenario "alle rolluiken open" is gestart?

Eenig idee hoe dat zou kunnen?

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Dat is vreemd. Ik zal een privé bericht sturen om te achterhalen wat je gegevens zijn en zo in de server te kijken wat door oorzaak was.

Robin
Robin

Robin

Niveau
0
35 / 100
punten

Moet even wat kwijt, na een bericht dat de service niet is wat ik verwacht van somfy, moet ik zeggen dat de service in een korte tijd een heel stuk beter is geworden.

Probleem is dan nog niet opgelost maar de service is wel beter.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.