INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

velux integra dakraam toevoegen aan Tahoma?

Ik heb een velux integra dakraam welke ik graag aan de Tahoma box wil koppelen. Op het forum zie ik deze vraag eenmaal voorkomen. Echter met het daar gegeven antwoord kom ik niet verder. Is het het überhaupt mogelijk en wat zijn dat de stappen die ik moet nemen. Nu is het voor mij niet duidelijk of ik nu het dakraam moet resetten of juist de afstandsbediening van het dakraam.
Ik heb deze vraag verplaatst naar Smart Home, daar hoort hij meer thuis.

chippie C.
chippie C.

chippie C.

Niveau
0
23 / 100
punten

Antwoorden

chippie C.
chippie C.

chippie C.

Niveau
0
23 / 100
punten

Het is mij uiteindelijk gelukt. Maar heel logisch is het allemaal niet. Op de afstandsbediening van mijn integraal dakraam kies je voor: menu - systeeminstellingen - systeem kopiëren. Dit kun je dan verzenden naar je Tahoma. Ik heb dit twee keer gedaan.
De eerste keer op tahomalink.com ingelogd in mijn systeem dan naar menu - configuratie - tabblad io-systeem - en dan reizen voor EEN BEVEILIGINGSSLEUTEL ONTVANGEN. Stuur nu via het menu van je afstandsbediening je systeem instellingen door. Je krijgt een bevestiging op je tahomalink.com dat het gelukt is. Ga nu naar het tabblad installatie en kies voor tabblad IO en kies voor toevoegen. Nu kun je weer zoeken en moet je weer via de afstandbediening je installatie gegevens doorsturen, daarna zit je Velux integra in je Tahoma box

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.