INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

RTS2 schakelt na 1 muut af

Instellen RTS2. Na een verhuizing heb ik mijn buitenzonnescherm weer opgehangen en aangesloten (230V.) bij herinstaleren kan ik wel het scherm weer naar boven en beneden sturen , maar bv bij dichte stand en de zender word dan niet meer gebruikt schakelt de ontvangen na circa 1 minuut uit ( je hoort een klikje in de ontvanger) en dan kan het het scherm niet meer op en neer. Ik moet dan weer de boel opnieuw activeren volgens schema om ontvanger en zender weer met elkaar te verbinden en dan kan het scherm weer op en neer. Wil natuurlijk hebben dat het scherm zondermeer op ieder moment van de dag met de zender op en neer kan bewegen zonder alles weer te moeten activeren. Ik kan het kastje niet meer aan de muur hangen omdat ik steeds de achterkant van de ontvanger met de hand moet bedienen.
Weet iemand een antwoord op dit verhaal ??
Rene

Rene V.
Rene V.

Rene V.

Niveau
0
1 / 100
punt

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.