INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Geen push meldingen en e-mails meer

De laatste tijd geen push meldingen en e-mails meer, bij de tahoma box.
Als geprobeerd, opnieuw verwijderen en opnieuw toevoegen smartphone en e-mail adressen.
Smart functies verwijderd en opnieuw toegevoegd.
Nieuwe verificatiecode aangevraagd bij e-mails, en nieuw email adres toegevoegd.
In de spamboxen gezocht.
Box en router inc modem opnieuw opgestart.
Het meest vreemde de tahoma heeft een beveiligingsmode, hier in werken de push en email meldingen wel!!!.
wie kan mij helpen?.
alvast bedankt.

. V.
. V.

. V.

Niveau
0
23 / 100
punten

Antwoorden

Marco R.
Marco R.

Marco R.

Niveau
0
24 / 100
punten

Ik heb daar ook last van sinds de laatste update,lampen aan werkt wel maar dat is ook het enige. Het gaat bij mij ook om de smart meldingen, inbraak melding werkt wel!

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Er is een bug ontdekt - wanneer een Smart programma zowel een Alert (SMS, E-mail, Push bericht) EN een aktie moet starten (zonwering, rolluik, etc openen of sluiten) komt er geen bericht binnen. De aktie wordt wel uitgevoerd.

Wanneer er geen aktie in het Smart Programma zit maar enkel een Alert wordt deze wel verzonden.

Er zal zeer binnenkort een update plaatsvinden om dit te verhelpen.

Han
Han

Han

Niveau
0
11 / 100
punten

Bij mij hetzelfde probleem. Bewegingsmelder voor binnen sinds gisteren in bezit. Direct geïnstalleerd en alles werkte prima, inclusief push berichten en emails bij beweging. Maar vandaag niet meer. Geen push-melding, geen E-mail. Wel inbraakmelding op laptop. Rolluik naar beneden bij beweging lukt ook. Maar ook zonder deze actie geen push-alerts of emails. Ik heb geen Smart programma ingesteld, dus daar ligt het bij mij niet aan. Graag spoedige oplossing, omdat ik het apparaat speciaal voor de push-functie heb aangeschaft. Alvast bedankt!

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Morgen (18 juni) zal een TaHoma server update plaatsvinden om dit te verhelpen.

┬ę Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.