INFORMATIE :

Er is een bug in de huidige Connexoon io app voor iPhones - hierdoor worden namen van motoren niet goed getoond - de originele motor naam is zichtbaar, niet de naam die je zelf hebt ingevuld. Er wordt gewerkt aan een update.

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Waarom geeft de tahomabox niet de juiste status van mijn beveiliging weer?

We beveiligen ons huis met het beveiligingsgedeelte in tahoma. nu geeft tahoma niet altijd de juiste status weer of het alarm is ingeschakeld of niet. Beginscherm in tahoma is beveiliging. Als het alarm is ingeschakeld zijn de iconen toch licht grijs, schakelde even tussen woning en beveiliging is of zijn de iconen groen en zie dan pas dat het nog ingeschakeld is. Dit heeft er voor gezorgd dat al meerdere malen het alarm is afgegaan omdat we van elkaar dachten dat de ander het eraf gezet had. Dit gebeurd ook nog na de update van gisteren. ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd mag geen baat hebben. we hebben een iPhone X. de foto in bijlage geven de situatie andersom aan. zone 1 is in de app nog groen terwijl ik het er al af gezet had zie tahoma box.

Rene R.
Rene R.

Rene R.

Niveau
0
28 / 100
punten

Antwoorden

jozef L.
jozef L.

jozef L.

Niveau
0
15 / 100
punten

Inderdaad nog geen verbetering met laatste app update (met zweeds intro).
Heb 30/4 op hun vraag een 3 tal use cases die mislopen (zoals jij beschrijft) gedocumenteerd en video verstuurd aan Somfy Belgie. Zonder antwoord tot op heden.
Mijn vertrouwen in de betrouwbaarheid van Somfy Software krijgt deuken!
Ik geef Voorkeur om (terug) te focussen op ontwikkeling van eigen betrouwbare operationele SW toepassingen ipv op integratie van allerhande gadgetSW partners.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.