INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Somfy oximo io met tahoma. Raam beveiliging.

Hallo

Ik heb mijn rolluiken met somfy oximo io motoren uitgevoerd.
Ook hen ik een tahoma.
Is het mogenlijk met een sensor op de ramen zodat de rolluiken dan iet omlaag gaan als deze open staan.
Dus ook als ik bv niet thuis ben en laat de rolluiken zakken maar dat ze dat dan dus niet doen, daarbij zou ik het graag in de app willen zien en een melding.vsn willen krijgen.

Mvg

Martijn J.
Martijn J.

Martijn J.

Niveau
0
24 / 100
punten

Antwoorden

Martin
Martin

Martin

Niveau
1
307 / 750
punten

Hoi Martijn,

Ik heb deze vraag ook 9 maanden geleden geplaatst aangezien ik daar ook op zit te wachten:

http://forum.somfy.nl/questions/1727203-tahoma-aansturing-rolluiken-slimmer-maken-koppelen-io-openingsmelder-ondersteunen

Helaas is het nog steeds niet ingebouwd....

Martijn J.
Martijn J.

Martijn J.

Niveau
0
24 / 100
punten

Slecht van somfy hoor, het is allemaal maar onduidelijk en zelfs mijn leverancier van de tahoma krijgt geen ondersteuning.

Martin
Martin

Martin

Niveau
1
307 / 750
punten

Tja heel triest van Somfy!

┬ę Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.