INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Hoe kan ik mijn Tahoma box en configuratie terugzetten naar “af-fabriek” zodat ik weer met een schone lei kan beginnen?

Tijdens mijn eerste ‘speeluren’ met Tahoma zijn er apparaten ingekomen welke niet werken en niet kunnen worden verwijderd, ook niet met uitschakelen en opstarten met een paperclip in het rechtse gaatje (reset)

Peter V.
Peter V.

Peter V.

Niveau
0
14 / 100
punten

Antwoorden

Richard L.
Richard L.

Richard L.

Niveau
0
43 / 100
punten

Same story here... hoe kun je een totale factory reset voor de tahoma box initiëren?

Peter V.
Peter V.

Peter V.

Niveau
0
14 / 100
punten

Terug naar af-fabriek-toestand kan alleen door de Somfy service desk worden gedaan. Omdat Somfy niet naar behoren op mijn verzoeken reageerde heb ik de vraag gesteld bij het bedrijf waar ik mijn Tahoma box had gekocht. Toen zij vroegen om een totale reset van mijn box was het binnen een dag gebeurt.
Somfy wil dat je als gebruiker niet met hen praat maar met de verkoper.

Richard L.
Richard L.

Richard L.

Niveau
0
43 / 100
punten

Bedankt voor je antwoord en terugkoppeling Peter.
Jammer dat Somfy zelf niet deze vraag heeft beantwoord op het forum. Maar als ik dit zo lees vindt ik dit zelf wel een (lees: op z'n zachtst gezegd) waardeloze keuze. Wie is nu eigenaar van de Tahoma Box? Zij of ben ik dat? en besides that… met een beetje pech 'moet' je dus 'wachten' (is met een beetje pech niet binnen 15 minuten uitgevoerd)

Gr,
Richard

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.