INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Kan Tahoma box niet update en de app niet meer gebruiken.

Hoi,

Sinds een weekje of 2/3 kan ik via de App mijn Tahome box niet meer bedienen. Via het web krijg ik steeds de melding dat de functie pas weer werkt na een update van de box, maar die kan ik niet uitvoeren. De box heeft een wit lampje wat betekend dat hij gewoon verbinding heeft met het internet. Hoe kan ik dit oplossen? Uit/aan zetten lost het niet op helaas.

Alvast bedankt voor de hulp!

Robert N.
Robert N.

Robert N.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Stephan Z.
Stephan Z.

Stephan Z.

Niveau
1
100 / 750
punten

Hi Robert, bij ons ook al een aantal weken problemen met de TaHoma box, dit na de update van een aantal weken geleden. Bij ons functioneerd de App voor de eerste apparaten bg. markiezen. Vorige week de eerste etage voorzien van markiezen, deze functioneren alleen met de afstandsbediening. De box ziet geen nieuwe apparaten meer, erg vervelend. Veel berichten verstuurd richting Somfy maar weinig respons deze wat positief effect levert. Hopelijk wordt Somfy eens wakker omdat de update meer problemen heeft opgeleverd.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.