INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Kom niet meer in het configuratiescherm na software update TaHoma, hoe kan ik dit verhelpen?

ik kan na de update geen nieuwe apparaten toevoegen. Normaal gesproken zou je dit kunnen via de configuratie knop(tablet) via de laptop kom ik wel in het configuratiescherm maar dan wordt het nieuwe apparaat niet gevonden (io motor voor de zonnescherm). Hoe kan ik dit verhelpen

Stephan Z.
Stephan Z.

Stephan Z.

Niveau
1
100 / 750
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Er is momenteel een bug met de iPad app waardoor bij enkele iPads de configuratie knop in de TaHoma HD app een blanco scherm opleverd. Via een web browser moet het wel werken.

Wat betreft het toevoegen van de io motor
-wat is de melding als je zoekt naar de motor met de optie 'zonder afstandsbediening'
-mogelijk zit er een io sleutel in de motor. Kan je de sleutel overbrengen naar TaHoma en dan opnieuw zoeken?

Stephan Z.
Stephan Z.

Stephan Z.

Niveau
1
100 / 750
punten

Hi Somfy,

Via de web browser werkt het ook niet, io motor wordt niet gevonden.
Io sleutel opzoeken, hoe?

Stephan Z.
Stephan Z.

Stephan Z.

Niveau
1
100 / 750
punten

Somfy, ik zit nog steeds met het probleem, nieuwe apparaten toevoegen via de app lukt niet meer. Is het mogelijk terug te gaan naar de oude software?
Oude software werkte prima, nu kan ik geen gebruik maken van mijn zonwering, deels werkt wel, maar deze zijn ingesteld met de oude softeware

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.