INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Meldingen en Configuratie zijn niet meer te openen op de iPad app van Tahoma

Het onderdeel sluit direct zodra je deze geopend hebt.

Martin
Martin

Martin

Niveau
1
307 / 750
punten

Antwoorden

Stephan Z.
Stephan Z.

Stephan Z.

Niveau
1
100 / 750
punten

Hi Martin, ik zit ook met het zelfde issue.
Mijn nieuwe geïnstalleerde IO motors voor de zonwering zijn niet zichtbaar hierdoor kan ik ze niet toevoegen via browser tahomalink.com, via de app is niets meer zichtbaar. Volgens Somfy is het een bug in de software, erg vervellend.
Met de oude software werkte het, mogelijk dat ik de oude software kan terug zetten
Ik weet niet wanneer dit wordt opgelost

Martin
Martin

Martin

Niveau
1
307 / 750
punten

Hoi Stephan,

Ja helaas stikt het de laatste tijd van de bugs in de Tahoma apps.

Het vervelende is echter dat Somfy het weinig interesseert wanneer de bugs een keer opgelost worden.

Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren...

Martin
Martin

Martin

Niveau
1
307 / 750
punten

Helaas helaas helaas........met de update van gisteren (18-04-2019) is het probleem niet verholpen.

Wanneer wordt dit probleem nu eens verholpen?!

Stephan Z.
Stephan Z.

Stephan Z.

Niveau
1
100 / 750
punten

Hi Martin,

Van de week contact gehad met Somfy maar verloop erg moeizaam.
Er is helemaal niet gesproken over een update maar zie nu dat er weer een update is verzonden, erg vreemd.
Had gehoopt dat dit de oplossing zou zijn, maar helaas.
De communicatie kan ook veel beter naast het oplossen van de software.

Martin
Martin

Martin

Niveau
1
307 / 750
punten

Hoi Stephan,

Wat zeiden ze over het probleem en wanneer het opgelost gaat worden?

Stephan Z.
Stephan Z.

Stephan Z.

Niveau
1
100 / 750
punten

Volgens Somfy zijn de problemen opgelost, dit was aangegeven op 140419, update is later gekomen, sindsdien weer stil vanuit Somfy.
Net nog een harde reset uitgevoerd mogelijk nodig na de update, maar helaas geen verandering. Ook jammer dat Somfy niet even deze conversatie oppakt, dat is toch het idee achter een forum, elkaar informeren ook vanuit Somfy.
In het begin wel feedback vanuit Somfy, maar als dit nog niet de oplossing is, blijft het stil

Martin
Martin

Martin

Niveau
1
307 / 750
punten

Ja het is bijzonder slecht van Somfy.

Stephan Z.
Stephan Z.

Stephan Z.

Niveau
1
100 / 750
punten

Gisteren nogmaals geprobeerd IO motoren toe te voegen, via de app gaat het nog niet wel via de web browser maar dan wordt er 1x IO motor extra gezien van geheel ander type.
Klopt niets meer van, gaat lekker.

Martin
Martin

Martin

Niveau
1
307 / 750
punten

Hoi Stephan,

Oh dat is lekker. Ik moet binnenkort ook weer een aantal nieuwe RS100 IO motoren gaan installeren.

Ben benieuwd of ik ook die problemen heb.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.