Onbeantwoorde vraag
Ik heb al eens eerder met de helpdesk gebeld, alles al 10x losgekoppeld en weer opnieuw aangekoppeld maar het probleem blijft. Hoe kan ik de Tahoma weer koppelen aan het internet? Alles resetten naar fabrieksinstellingen en heractiveren?
Content
Antwoorden
Er bestaat geen relatie tussen slimme meters en de TaHoma, dus hier zou het niet aan moeten liggen. Resetten is niet nodig.
-kan je de ethernet kabel tussen TaHoma en je modem controleren (of vervangen door een andere)?
-kan je je modem uit + aan zetten?
-kan je je TaHoma uit + aan zetten?
-geeft je TaHoma een rood licht (geen internet verbinding)?
-kan je de TaHoma aansluiten direct op je internet modem ipv een switch of router?
-heb je een firewall ?
Is dit niet wat je zoekt
Stel je vraag
© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.