INFORMATIE :

Er is een bug in de huidige Connexoon io app voor iPhones - hierdoor worden namen van motoren niet goed getoond - de originele motor naam is zichtbaar, niet de naam die je zelf hebt ingevuld. Er wordt gewerkt aan een update.

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Kan je een IO motor aansturen met een bedrade sensor? (voor wind en zon)

Bij verschillende dealers geweest. Deze geven allen het advies om voor IO motoren te kiezen ipv RTS motoren.

Nu wel ik aan de voorzijde 2 bestaande elektrische schermen voorzien van smoove uno IO ontvangers en aan de achterzijde 3 uitvalschermen met IO motoren aanschaffen.

De 2 schermen aan de voorzijde wil ik koppelen aan een toegewezen sensor met wind en zonsensor

De 3 nieuwe schermen aan de achterzijde wil ik ook koppelen aan een toegewezen sensor met wind en zonsensor

2 vragen over IO
Kan je uberhaupt IO motoren koppelen aan bedrade sensor? Ik vind alleen de draadloze sunis variant. (iel gebouwd en met batterij, geen professionele uitstraling)

En kun je meerdere schermen met IO sturing koppelen aan een bedraade sensor?

Ik las al dat je windsensors niet rechtstreeks kan koppelen aan Tahoma helaas (vandaar dat ik ook geen draadloos variant wil omdat je de batterij status niet kan monitoren, het scherm beschadigt bij een lege batterij)

Ik hoor graag de mogelijkheden. De dealers kunnen helaas bovenstaande vragen niet beantwoorden.

Joop B.
Joop B.

Joop B.

Niveau
0
1 / 100
punt

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.