INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Hoe verbind je de stekker IO aan de Tahoma box zodat deze via app te gebruiken is?

Mijn rolluik koppelen was makkelijk maar hier loop ik vast.
Als ik via de tablet deze stekkers wil toevoegen bij de IO tab dan kan ik alles selecteren: sensoren, afstandsbedieningen, etc. maar geen enkele categorie toont mij de stekker IO.

De handleiding biedt geen duidelijkheid en er is ook geen video over de stekker IO.
Graag hulp hoe ik deze stekkers IO toevoeg.

Peter B.
Peter B.

Peter B.

Niveau
0
11 / 100
punten

Antwoorden

Peter B.
Peter B.

Peter B.

Niveau
0
11 / 100
punten

Gevonden! Via configuratie kan je “toepassingen” selecteren en daar dan “zonder afstandbediening” kiezen. Vervolgens scant het systeem en wordt de stekker IO gevonden.

Suggestie voor Somfy:
Uitleg hierover kan beter of gewoon de stekker IO als optie laten zien en dan scannen hierop.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.