INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Hoe Situo io 5 programmeren via Tahoma?

Ik kan de afstandsbediening toevoegen maar krijg hem niet juist geprogrammeerd. Ik kan precies enkel kanaal 5 programmeren; met de configuratie zoals afgebeeld worden beide rolluiken tegelijk bediend op kanaal 5.
Ik zou graag rolluik 1 op kanaal 1 bedienen en rolluik 2 op kanaal 2 maar kan precies geen kanaal kiezen?

Philip Z.
Philip Z.

Philip Z.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Om andere kanalen te gebruiken moet je deze opnieuw toevoegen aan TaHoma (kies eerst het gewenste kanaal en voeg deze vervolgens aan TaHoma toe).

Deze functie in TaHoma is eigenlijk bedoeld voor de muurschakelaar 'scenario player', maar kan inderdaad ook gebruikt worden voor een Situo 5 afstandsbediening.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.