INFORMATIE :

Er is een bug in de huidige Connexoon io app voor iPhones - hierdoor worden namen van motoren niet goed getoond - de originele motor naam is zichtbaar, niet de naam die je zelf hebt ingevuld. Er wordt gewerkt aan een update.

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Hoe kan ik Somfy one toevoegen aan mijn beveiliging?

Naast enkele deurcontacten heb ik ook een Somfy one. ik moet echter beide systemen appart activeren. Is het mogelijk dat ik met de totaal bewaking de deur contacten als de Somfy one activeer?

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

De TaHoma en Somfy One zijn twee aparte systemen, deze kunnen niet via het TaHoma menu 'mijn bewaking' tegelijkertijd aangezet worden.

Danny D.
Danny D.

Danny D.

Niveau
0
34 / 100
punten

Hoi Danny , klop is spijtig dat dit niet mogelijk is. Ik deactiveer mijn Somfy Alarm systeem met badge of code, en moet dan ook nog de One deactiveren vb door de App. Het Activeren, daarentegen van de one , gebeurt hier bij mij , Als mijn deur dicht is & het slot wordt gesloten !! een Smart , Ook weer een zelf gemaakte interface met een Raamcontact

┬ę Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.