INFORMATIE :

De bug in Connexoon io apps voor iPhones is opgelost - Update je Connexoon app en de naam van de io motor wordt nu weer goed weergegeven.>
Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Scherm toewijzen aan kanaal op situo 5

Als ik de programmatoets ingedrukt houdt op kanaal 4, gaat er één scherm op de zuidzijde kort heen en weer. Ik zou echter op kanaal 4 één scherm op de westzijde willen hebben, in plaats van het scherm op de zuidzijde.

Hoe kan ik het scherm op de zuidzijde verwijderen en op de westzijde toevoegen?

Rick
Rick

Rick

Niveau
0
13 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Voordat we dit kunnen beantwoorden, kan je laten weten welk scherm nu op welk kanaal zit?
Welk scherm wil je vervolgens op kanaal 4 ?

Rick
Rick

Rick

Niveau
0
13 / 100
punten

Kanaal 1: schermen op zuid-oost + west
Kanaal 2: schermen op zuid-west + west
Kanaal 3: van alles en nog wat (hier is iets fout gegaan vrees ik...)
Kanaal 4: gelijk aan kanaal 1

Op een andere afstandsbediening heb ik nog een kanaal vrij. Wellicht is dit gemakkelijker om een scherm op toe te voegen. Hier zou ik dan graag enkel het scherm op de westzijde op willen hebben. Is dit eenvoudig te regelen? Dan gaat hier denk ik mijn voorkeur naar uit.

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Dit is lastig zo aan te geven. Kan je elke motor een nummer geven, vervolgens aangeven op welke kanaal welke motor werkt.

En als laatste - wat je veranderd wilt hebben.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.