INFORMATIE :

Er is een bug in de huidige Connexoon io app voor iPhones - hierdoor worden namen van motoren niet goed getoond - de originele motor naam is zichtbaar, niet de naam die je zelf hebt ingevuld. Er wordt gewerkt aan een update.

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Kan ik op de connexoon app een recept maken dat een paar (maar niet alle) rolluiken regelt ?

Ik vroeg me af of het mogelijk is om naast de 4 standaard scenario's (thuis, weg, vakantie en niet storen) , extra scenario's of recepten te maken voor bijvoorbeeld gezinsleden die tegelijk de rolluiken voor de slaapkamerramen willen bedienen...

Michel
Michel

Michel

Niveau
0
2 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Met de Connexoon zijn er inderdaad maar 4 scenario's beschikbaar. Als andere gezinsleden een eigen scenario willen dan kunnen zij dit kunnen doen op hun eigen smartphone - alhoewel de login-gegevens hetzelfde zijn, zijn de 4 scenario's per smartphone apart in te stellen.

Een ander alternatief zou kunnen zijn het plaatsen van een lokale draadloze afstandsbediening in de ruimtes.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.