INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Beantwoorde vraag

Hoe kan ik mij aanmelden in de app Somfy Protect?

Hoe kan ik mij aanmelden in de app Somfy Protect?
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Wanneer u de mobiele app Somfy Protect opent, kunt u op verschillende schermen terechtkomen. Startscherm: Als u zich nog nooit hebt aangemeld en nog geen viercijfercode hebt aangemaakt, komt u op het startscherm terecht, met de volgende opties: - Somfy Home Alarm installeren - Somfy Security Camera installeren - Somfy One/One+ installeren - aanmelden - een uitnodiging aanvaarden (ontvangen via e-mail) - meer informatie verkrijgen Aanmeldingsscherm: Als u op het startscherm de optie 'aanmelden' kiest: - Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in als u die al hebt. Als u driemaal na elkaar een verkeerde combinatie van e-mail en wachtwoord invoert, kunt u een uur lang geen nieuwe poging doen. Na een uur kunt u opnieuw driemaal proberen. Als de combinatie van e-mail en wachtwoord correct is, gaat u door naar: - een scherm om uw site aan te maken, als u al een account hebt. - een scherm om de eerste apparaten te installeren, als u al een site hebt, maar nog geen apparaten geïnstalleerd hebt. - het dashboard, als uw systeem al correct geïnstalleerd is. - U kunt uw wachtwoord resetten als u het vergeten bent. - U kunt terugkeren naar het startscherm. Automatische identificatie zonder viercijfercode: Als u zich al minstens eenmaal hebt aangemeld en geen viercijfercode hebt aangemaakt, wordt u automatisch doorgestuurd naar: - een scherm om uw site aan te maken, als u al een account hebt. - een scherm om de eerste apparaten te installeren, als u al een site hebt, maar nog geen apparaten geïnstalleerd hebt. - een scherm om de installatie te voltooien, als u de installatie de laatste keer voortijdig hebt afgebroken. - het dashboard, als uw systeem al correct geïnstalleerd is. Automatische identificatie met viercijfercode: Als u in de configuratie van 'mijn account' een beveiligingscode van vier cijfers hebt aangemaakt, komt u op een pagina terecht waar u die code moet invoeren. Als u driemaal na elkaar een verkeerde code invoert, wordt u doorgestuurd naar het aanmeldingsscherm. Als de code correct is, gaat u door naar: - een scherm om uw site aan te maken, als u al een account hebt. - een scherm om de eerste apparaten te installeren, als u al een site hebt, maar nog geen apparaten geïnstalleerd hebt. - het dashboard, als uw systeem al correct geïnstalleerd is. Een uitnodiging aanvaarden: Als u op het startscherm de optie 'uitnodiging aanvaarden' kiest: - Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in als u al een account van Somfy Protect hebt. - Maak een account aan als u er nog geen hebt.

Vervolgens gaat u automatisch door naar het hoofdscherm van het systeem waarvoor u bent uitgenodigd.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (5)

Ja (1)

17%

17% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.