INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Last questions with category

• 2 rolluiken somfy io die aan elkaar gekoppeld zitten?

Ik heb 4 somfy io rolluiken en een situo-1 en een situo-5 AB 1 rolluik beneden op de situo-1 en dat werkt perfect boven had ik eerst 2 luiken op de sutio-5 dat ging goed tot er...
    Fred V.
    Fred V.

Fred V.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • hoe stel ik de my-positie opnieuw in?

De installateur heeft de my-positie ingeregeld maar ik wil die wijzigen voor mijn horizontale jaloezieen. De volgende stappen heb ik geprobeerd: 1-op de my-knop kort drukken...
    Wim V.
    Wim V.

Wim V.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • waarom zijn mijn horizontale jaloezieen beperkt regelbaar?

Mijn horizontale jaloezieen zijn verbonden met de Tahoma-box. Helaas kan ik via de app de jaloezieen alleen maar helemaal omhoog, helemaal omlaag of in de My-stand zetten. Ik...
    Wim V.
    Wim V.

Wim V.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Mijn TaHoma IOS app blijft niet ingelogd?

Alhoewel de box is aangevinkt om ingelogd te blijven.
    Piet G.
    Piet G.

Piet G.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • Hoe kan ik mijn mijn verticale zonnescreen met een app bedienen?

Toen ik mijn huis kocht zat er een bestaand Somfy verticaal zonnescherm in. Er zit een bedrade energie voorziening van stopcontact tot het zonnescherm. de bediening gaat d.m.v...
    Ties B.
    Ties B.

Ties B.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt

Badges in Question / Answers

Geen badges

Question / Answers

Andere Types

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.